Hvordan kontakter jeg vidaXL?

Rapporter et problem

Hvis du har problemer med bestillingen din, kan du rapportere og løse dem ved hjelp av våre selvbetjente verktøy. Logg inn på kontoen din og naviger til:
Min konto > Ordrehistorikk;
Finn bestillingen du trenger hjelp med, og klikk på Rapporter et problem.

 

Chat

Trenger du rask hjelp? Start en chat med oss. Samtalen din vil først håndteres av vår chatbot (tilgjengelig 24/7), som er designet for å svare på vanlige spørsmål og koble deg til teamet vårt når det er nødvendig.

Åpningstider for agenter: 08:00–20:00


 


Ofte stilte spørsmål
 

Du kan finne svar på ofte stilte spørsmål på vår side.

Klikk på knappen nedenfor for å gå direkte til Ofte stilte spørsmål.
 

Gå til ofte stilte spørsmål
 


E-post
 

Du kan sende oss en fullstendig forespørsel via e-post ved å fylle ut vårt kontaktskjema. Det hjelper oss å forstå hva meldingen din handler om. På denne måten kan vi løse forespørselen din raskere.

Du kan forvente svar innen 8 arbeidstimer. Hvis du ikke har mottatt et svar, gjerne sjekk spam-mappen. Klikk på knappen nedenfor for å sende oss en e-post.

Send oss ​​en e-post
 


Telefon
 

Du kan ringe oss på telefon.
 

Du kan sende inn en tilbakeringingsforespørsel og vår kundeservice vil kontakte deg innen 1 virkedag.
 

Hvis du velger dette alternativet, må du fylle ut vårt tilbakeringingsskjema. Dette hjelper oss å forstå hva spørsmålet ditt handler om, og vi kan fremskynde forespørselen din.
 

Klikk på knappen nedenfor for å be om tilbakeringing.

Be om tilbakeringing


Du kan nå oss på telefon fra mandag til fredag.
 

Telefonnummer: 80 01 97 11
Åpningstider: 09.00-12.00