Logg ut
Du er nå logget ut.
Gå videre
Takk for registrering!
Sjekk innboksen din, vil du motta din eksklusive kupongkode kort tid!
TAKK FOR DIN INTERESSE I VÅRT NYHETSBREV!

Vennligst bekreft ved å klikke på linken i e-posten vi nettopp sendte til deg. Takk!

For å motta din rabattkode, vennligst klikk på bekreftelse link fra e-posten vi har sendt deg.

Lukk
GI TILBAKEMELDING

Hallo og velkommen, 

Hvordan kan vi hjelpe deg i dag? Hvis du ikke finner svar i vanlige spørsmål eller på vår informasjonsside, kan du alltid kontakte oss via et av alternativene du finner på denne siden.

 

 

Et svar på alle dine spørsmål! 
 

           

Hvor finner jeg informasjon som ikke handler om en bestilling?

             
             

Hvis du vil ha mer informasjon om våre betalingsmetoder, levering, returrett or auksjoner, kan du klikke på linkene nederst på siden. Du finner også våre vilkår og betingelser og vår erklæring om personvern og informasjonskapsler der.

             
           

Hvor finner jeg chatten?

             
             

Du kan finne vårt chattvindu på bunnen av høyre side av nettstedet vårt i åpningstider. Så snart du klikker på "chatt"-knappen, åpnes vinduet, og du kan starte!

             
             

Hvorfor leveres pakker noen ganger i flere forsendelser?

             
             

Når du har bestilt flere produkter eller ett produkt som kommer i flere pakker, er det mulig at disse leveres på forskjellige dager. Dessverre er dette i transportørens hender, og vi har ingen innflytelse på dette. Du kan sjekke statusen til hver pakke med sporingslinken som du mottar via e-post.

             
             

Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

             
              

Du kan sjekke statusen til hver pakke ved hjelp av sporingslinken som du mottar via e-post.

               
           

Hvordan kan jeg returnere bestillingen min?

             
             

Etter at vi har mottatt din forespørsel om å returnere produktet, sender vi deg returprosedyren. Vi anbefaler at du ikke sender produktet tilbake til på egen hånd, fordi vår henting er gratis. For mer informasjon, kan du sjekke våre returbetingelser.

             
           

Hvorfor blir e-posten min svart noen ganger på engelsk?

             
             

Vi ønsker å hjelpe våre kunder så raskt som mulig, og gjøre ditt daglige liv rimeligere. Derfor tilbyr vi også vår service på engelsk. Vi forstår at bruk av engelsk ikke er optimal for alle, og derfor har vi skrevet vår informasjon på et klart språk som enkelt kan behandles av online oversettelsesprogramvare.

             


  

 

Hvordan kontakte vår kundeservice

             


Chat 

Du kan bruke vår chat for å få svar XL-fart.

Du kan nå oss på chat fra mandag til fredag, fra 09:00 til 13:00.


             

 

             


E-post 

Haster ikke spørsmålet like mye? Vennligst send oss en e-post: webservice@vidaxl.no

Vi vil prøve vårt beste å svare på spørsmålet ditt så fort som mulig.

 



             

 

Gjenværende tid:
Gjeldende bud:
EKSKLUSIVE TILBUD FOR VÅRE MEDLEMMER
checkmark

Eksklusive tilbud til våre medlemmer.

checkmark

Produkter på tilbud

checkmark

Nye produkter

checkmark

Få 50 NOK i rabbat**

vidaXL respekterer personvernet ditt
*Du kan avbestille abonnementet når som helst
**med 1000 NOK brukt på vidaXL produkter