Hallo og velkommen, 
Hvordan kan vi hjelpe deg i dag? Hvis du ikke finner svar i vanlige spørsmål eller på vår informasjonsside, kan du alltid kontakte oss via et av alternativene du finner på denne siden.
Et svar på alle dine spørsmål!
|
|
|
 |
|
|
|
Hvor finner jeg informasjon som ikke handler om en bestilling?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hvis du vil ha mer informasjon om våre betalingsmetoder, levering, returrett or auksjoner, kan du klikke på linkene nederst på siden. Du finner også våre vilkår og betingelser og vår erklæring om personvern og informasjonskapsler der.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
Hvor finner jeg chatten?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Du kan finne vårt chattvindu på bunnen av høyre side av nettstedet vårt i åpningstider. Så snart du klikker på "chatt"-knappen, åpnes vinduet, og du kan starte!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
Hvorfor leveres pakker noen ganger i flere forsendelser?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Når du har bestilt flere produkter eller ett produkt som kommer i flere pakker, er det mulig at disse leveres på forskjellige dager. Dessverre er dette i transportørens hender, og vi har ingen innflytelse på dette. Du kan sjekke statusen til hver pakke med sporingslinken som du mottar via e-post.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
Hvordan kan jeg spore bestillingen min?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Du kan sjekke statusen til hver pakke ved hjelp av sporingslinken som du mottar via e-post.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
Hvordan kan jeg returnere bestillingen min?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Etter at vi har mottatt din forespørsel om å returnere produktet, sender vi deg returprosedyren. Vi anbefaler at du ikke sender produktet tilbake til på egen hånd, fordi vår henting er gratis. For mer informasjon, kan du sjekke våre returbetingelser.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
Hvorfor blir e-posten min svart noen ganger på engelsk?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vi ønsker å hjelpe våre kunder så raskt som mulig, og gjøre ditt daglige liv rimeligere. Derfor tilbyr vi også vår service på engelsk. Vi forstår at bruk av engelsk ikke er optimal for alle, og derfor har vi skrevet vår informasjon på et klart språk som enkelt kan behandles av online oversettelsesprogramvare.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hvordan kontakte vår kundeservice
|
|
|
|
|
|
|
Chat 
Du kan bruke vår chat for å få svar XL-fart.
Du kan nå oss på chat fra mandag til fredag, fra 08:30 til 17:00.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
E-post 
Haster ikke spørsmålet like mye? Vennligst send oss en e-post: webservice@vidaxl.no
Vi vil prøve vårt beste å svare på spørsmålet ditt så fort som mulig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telefon 
023962190 - mandag til fredag: 8:30-17:00
|
|
|
|
|
|
|
|